• Quisque fermentum

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue enim, tristique.

  • What we do

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue nibh enim.

  • About Us

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue.


  • youtube-logoİnternette Youtube’a erişimin çeşitli yollarını anlatan binlerce yazı, makale, içerik olmasına rağmen insanlar hala giremiyorlar ya şu muhterem siteye, ona yanıyorum. Siteme video ekleyecek oluyorum, paylaşmak istiyorum fakat en güzel en eğlenceli videolar Youtube’da ve insanlar hala “nasıl girecem?” diye soruyorlar. Neyse ben kendi sitemden Youtube videolarını yayınlamak için formulü buldum ama diğer sitelerdeki videoları izlemek ve Youtube’a direkt ulaşabilmek için bir takım mıncıklamalar yapılması gerekiyor tabi. Yakın zamanda Youtube’a erişim engelinin kalkacağı söylense de ben bu söylemi pek inandırıcı bulmuyorum, o yüzden buyrun kardeşim amme hizmetidir:
    Youtube’a nasıl giricem amca?
    Önce şu dosyayı bilgisayarına indir yavrucum: hosts.ics
    Ardından indirdiğin dosyayı şu dizine yapıştır:
    C:\Windows\System32\drivers\etc

    Var olan dosyanın üzerine yapıştırayım mı?” diye sorarsa “Evet” deyiver (Windows Vista veya XP kullanıcısı olmanız farketmez, ikisinde de işe yarar). Haydin hayırlı olsun artık Youtube girmek senin için zulüm değil çocuğum.
    Tırsanlar ve “acaba bana virüs mü indirtiyor” diye düşünen art niyetli kimseler hosts.icsdosyasını dizine yapıştırmadan önce Notepad ile birlikte açıp içinde ne yazdığını kontrol edebilirler.

    Leave a Reply