• Quisque fermentum

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue enim, tristique.

  • What we do

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue nibh enim.

  • About Us

    Sed eu augue tellus, nec feugiat nisl. Fusce congue rutrum pharetra. Aenean sed turpis tortor, id pellentesque augue.


  • Allen Iverson dün akatlarda Beşiktaş taraftarının önüne çıktı.

    İmza töreninde Iverson şunları söyledi: “Öncelikle teşekkür ederek başlamak istiyorum. Bana bu şansı, bu fırsatı tanıdığı için Beşiktaş’a teşekkür ediyorum. Beni bu kadar içtenlikle karşılaşıdığı için Beşiktaş taraftarlarına da teşekkür ediyorum. Sizi görmek beni heyecanlandırıyor. Bugün antrenörüm ve takım arkadaşlarımla ilk idmanımı yaptım. Şu anda olduğumdan çok daha heyecanlandırdılar beni. Her maçımızı kazanacağımıza söz veremiyorum. Ancak tüm maçlarımızda elimizden gelen çaba ile, takım ruhu içinde oynayacağımızın sözünü verebilirim. Antrenörüm ve ekip arkadaşlarımla birlikte sizin desteğinize sonuna kadar güveniyoruz.”
    Dün akatlarda güzel bir karşılama olmasına rağmen beklenen ilgi gerçekleşmedi. Salonun tamamının dolması beklenirken malesef çok yüksek boyutlarda değildi, taraftarın tersine medya’nın ilgisi çok büyüktü. 20si yabancı olmak üzere 100 medya mensubu imza törenini takip ederken Ntvspor imza törenini canlı yayınladı. Miniklerle oynadığı ufak bir tek pota maçtan sonra Iverson Beşiktaş taraftarına 3lü çektirerek imza show gecesini süsledi.

    One Response so far.

    1. http://mezarimdabile.blogspot.com/

    Leave a Reply